Salgs- og leveringsbetingelser

Al handel i webshoppen sker hos:

Condi ApS
Roskildevej 30
DK-2620 Albertslund
CVR. nr. 38233165
Mail: info@condi.dk
Telefon: +45 3675 2255

KUNDEFORHOLD (intet salg til private kunder)

Oprettelse som kunde i webshoppen sker ved udfyldelse af skema under login med oplysning om navn, virksomhed, adresse m.m. Herefter vil du inden 24 timer have adgang til vores hjemmeside med priser.

Du bedes være opmærksom på, at vi kun accepterer cvr-registrerede virksomheder eller offentlige institutioner som engros-kunder.

Private kunder har desværre ikke mulighed for at handle hos Condi, men vi henviser til www.kokogkage.dk

Hvis du eventuelt har spørgsmål vedrørende oprettelse af login til hjemmesiden, så er du mere end velkommen til at rette henvendelse til os på ovenstående kontaktinformationer.

BESTILLING

Handel i webshoppen sker på følgende måde:

1. Tilføj ønskede varer til indkøbskurven.
2. Gennemfør bestilling ved at indtaste/godkende kontaktoplysninger og evt. ønske om alternativ leveringsadresse.
3. Vælge betalings- og leveringsmetoder samt godkende handelsbetingelser
4. Godkende ordren.

Endelig godkendelse: Alle bestillinger i webshoppen er først gennemført, når ordren er godkendt!

Restordre: Eventuelle restordrer faktureres ved fremsendelse og uden yderligere omkostninger.
Favoritlister: Ved genbestillinger har du en fordel ved at tilføje ønskede varer til en eller flere favoritlister.
Cookies: Cookies anvendes kun til teknisk funktionalitet, webstatistik og for at forbedre brugervenligheden. Når du benytter vores website, giver du samtykke til anvendelsen af cookies. Ved brug af offentligt tilgængelige computere opfordres du altid til at slette cookies efter endt brug. Cookies deles ikke med tredjepart.

PRISER

Dagspriser: Alle priser i webshoppen er oplyst i dagspriser.
Statsafgift: Alle priser på varer i webshoppen er oplyst inklusiv statsafgift.
Moms: Alle priser på varer i webshoppen er fremhævet med stor skriftstørrelse uden moms og oplyses med moms i mindre skriftstørrelse.
Forbehold: Vi tager forbehold for eventuelle prisjusteringer i forbindelse afgiftsændringer, produktspecifikationer og fejlindtastninger.

BETALING

Almindelige betalingsbetingelser for handel med Condi er 8 dage netto, for branche relaterede virksomheder.
Al handel i webshoppen sker på allerede aftalt betalingsbetingelser.
For at opnå kredit hos Condi, kræves der tilmelding til leverandørservice. Således vil fakturaer blive trukket automatisk og rettidigt på din bankkonto. Tilmelding til Leverandørservice sker via vores hjemmeside https://condi.dk/da/om-condi/nets-tilmeld/

FORSENDELSESTIDER OG -PRISER

Levering i hovedstadsområdet: Levering sker med egne chauffører.
Deadline for bestilling i webshop til levering samme dag er kl. 6:00.
(Deadline for telefonisk bestilling til afsendelse samme dag er kl. 8:00)

Leveringsdag(e) i din by oplyses på mail info@condi.dk eller tlf.: 3675 2255

Levering i resten af landet: Levering sker med Danske Fragtmænd i stueetage.
Deadline for bestilling i webshop til afsendelse samme dag er kl. 6:00.
(Deadline for telefonisk bestilling til afsendelse samme dag er kl. 10:00)
Returpalle: det er modtagers ansvar at stille en returpalle til rådighed for fragtmanden ved levering. Hvis fragtmanden ikke får en returpalle bliver gebyret pålagt modtager.
Der kan blive pålagt et gebyr ved leveringer til ikke brofaste øer, indkøbscentre, messecentre, lufthavne m. m. eller ved levering til privat adresser.

Minimumskøb og evt. ekspeditionsomkostning oplyses på e-mail info@condi.dk eller tlf.: 3675 2255.

FROSTVARE LEVERING

Som udgangspunkt sendes der ikke køle/frostvarer med fragtmand. Bestilles der køle/frostvarer overgår produktansvaret til modtager.
Frostvarer vil blive pakket i en termokasse som bliver faktureret til kunden. Der vil være mulighed for at det er optøet når leveringen sker til modtager.
Ifølge Fødevarestyrelsen må optøede frostvarer ikke genfryses, og vil derfor blive betragtet som kølevarer.

FEJL OG MANGLER VED MODTAGELSE

Du opfordres altid til at gennemgå følgesedler ved levering. Er der opstået fejl eller mangler ved levering, skal der rettes henvendelse til Condi inden for 24 timer efter modtagelsen. Da leveringen ellers betragtes som modtaget og godkendt.

Særligt ved levering med egne chauffører: Eventuelle fejl og mangler skal rapporteres til chaufføren ved modtagelsen. Ved forudgående aftale er det ligeledes muligt at sende returvarer med Condis egne chauffører.

Særligt ved levering med Danske Fragtmænd: Eventuelle indsigelser skal gøres senest ved aflevering, når det drejer sig om bortkomst eller beskadigelse, der er synlige, anmeldes direkte til fragtmanden, og samtidigt til Condi.
Hvis bortkomst eller beskadigelse ikke er synlig, skal indsigelse ske inden 7 dage, søn- og helligdage ikke medregnet. Dette skal ske skriftligt direkte til fragtmanden (billed dokumentation), og samtidigt til Condi.

RETURNERING OG KREDITERING

Al returnering af varer kan kun ske ved forudgående aftale!

Forbehold:
1. Emballage skal være original og uåbnet.
2. Skaffevarer, logovarer eller specialfremstillede varer tages ikke retur
3. Frost- og kølevarer tages ikke retur. (fejlleverance dog undtaget)

Kreditering af returvarer: Af hensyn til holdbarhed og andet krediteres alle returvarer således, med mindre andet er aftalt på forhånd:

100 % kreditering ved modtagelse inden 7 dage efter levering.
75 % kreditering ved modtagelse mellem 8. og 28. dage efter levering.
0 % kreditering ved modtagelse efter mere end 28 dage.

Returfragt:
Ved fejl fra kundens side krediteres fragten ikke.
Ved fejl fra Condis side krediteres den fulde fragt under forudsætning af, at Condi er underrettet inden returnering.

REKLAMATION

Der henvises til de almindelige bestemmelser for fravigelse af reklamationsret i forhold til engroshandel, dog tilbyder Condi som udgangspunkt altid 6 måneders reklamationsret på alle lagervarer. Der gøres samtidig opmærksom på, at skaffevarer altid leveres uden reklamationsret med mindre andet er aftalt ved bestilling.

UDLEJNING

Ved leje af maskiner og materiel hæfter kunden for den fulde salgspris. En manglende returnering vil derfor blive betragtet som et køb.